Mobil Eğitici Uygulamalar 2024’te Küresel Çapta 3,9 Milyar Kere İndirildi

Eğitimde Dijital Oyunların Önemi Artıyor

Çocukların erken dönem öğrenim süreçlerinde dijital oyun ve uygulamaların rolü giderek büyüyor. OECD’nin ‘Education at a Glance 2024’ raporuna göre, üye ülkelerde 2 ile 8 yaş arasındaki çocukların yüzde 73’ü dijital oyunlarla öğrenme deneyimleri yaşıyor. ABD’de ise çocukların yüzde 76’sı düzenli olarak dijital oyunlar kullanıyor.

Eğitici oyunlar özellikle tablet ve mobil cihazlarda tercih ediliyor. Bu oyunlar, çocukların bilişsel ve motor gelişimine katkı sağladığı için ebeveynler tarafından tercih ediliyor. Otsimo CEO’su ve Kurucu Ortağı Zafer Elcik, ebeveynlerin içerik seçerken kullanım süresine de dikkat etmeleri gerektiğini vurguluyor.

Dijital Eğitim Uygulamalarında Büyüme Trendi Devam Ediyor

Data.ai’nin 2024 yıl sonu raporu, eğitici mobil uygulamaların dünya genelinde yüzde 18 artışla toplamda 3,9 milyar kez indirildiğini gösteriyor. Bu uygulamaların yüzde 65’i 2-8 yaş arası çocuklar için tercih ediliyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, dijital ortamların çocukların gelişiminde önemli bir rol oynadığını belirterek, Spin Master ile geliştirdikleri Crayon Club uygulamasını tanıtıyor.

Çocukların Gelişimine Katkı Sağlayan Eğlenceli İçerikler

Çocuklar haftada ortalama 5-10 saat dijital uygulamalarda zaman geçiriyor. Bu nedenle içerik kalitesi büyük önem taşıyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, içeriğin kaliteli, etkileşimli ve eğlendirici olmasının gerekliliğine dikkat çekiyor. Özellikle oyun tabanlı eğitici uygulamaların çocukların gelişimine olumlu katkı sağladığı belirtiliyor.

Türkiye’den Sektörde Başarılı bir Örnek: Crayon Club

Spin Master ve Otsimo iş birliği ile geliştirilen Crayon Club uygulaması, 2-8 yaş arası çocuklar için özel olarak tasarlandı. Uygulama, çocukların yaratıcılıklarını özgürce ifade edebilecekleri 300’den fazla boyama sayfası sunuyor. Ayrıca uluslararası çocuk güvenliği standartlarına uyumlu olarak geliştirilen uygulama, ebeveynler ve eğitimciler tarafından da beğeniyle karşılanıyor.

Çocuklara Sağlıklı Dijital Deneyim Sunan Crayon Club

Otsimo CEO’su Zafer Elcik, Crayon Club’ın kullanıcı odaklı yaklaşımıyla çocukların kaliteli ve güvenli dijital deneyim yaşamasını sağladıklarını belirtiyor. Uygulamanın basit arayüzü, çocukların rahatça kullanabilmesini sağlarken, ebeveynlerin de güvenle kullanmasını sağlıyor. Crayon Club, dijital eğitim sektöründe önemli bir konuma sahip olarak öne çıkıyor.

Hesap Aç, 1.000 TL Kazan. BYBIT TR’ye Şimdi Üye Ol. Reklamdır
Kaynak: Haberler.com / Teknoloji

Related Posts

iPhone 17 Air’i bekleyenleri endişelendiren sızıntı

Apple, birkaç ay içinde yeni iPhone 17 serisi ile birlikte ultra ince iPhone 17 Air modelini de tanıtacak. Ama bu telefon hakkında gelen son sızıntı, özellikle pil konusunda hayal kırıklığı yaratıyor.

Google Map kullanıcılarına kötü haber: Sürücülerin çok sevdiği özellik, Android’den kaldırıldı!

Google, Haritalar uygulamasında kafa karıştıran bir değişikliğe imza attı.

WeTransfer’de yapay zeka krizi: Kullanıcı tepkileri geri adım attırdı

WeTransfer, yapay zeka için kullanıcı dosyalarını kullanabileceğini belirten Hizmet Şartları değişikliğiyle tepkileri üzerine çekti. Peki ne oldu, şirket neden geri adım attı?

Gmail kullanıcıları dikkat! O özelliği kullananların hesabı çalınabilir

Google’ın yapay zeka destekli yeni hizmeti Gemini, siber dolandırıcıların hedefi haline geldi. Uzun e-postaları kullanıcılar için kısa ve anlaşılır özetler haline getiren bu özellik, kötü niyetli kişilerce manipüle edilerek istismar ediliyor. Kullanıcılara bir kod gönderen kötü niyetli kişiler hesapları çalmayı hedefliyor.

Stop Killing Games kampanyası Avrupa’da gündem oldu

Accursed Farms adlı YouTube kanalının başlattığı “Stop Killing Games” kampanyası, yayıncıların ücretli oyunları erişilemez hale getirmesine karşı mücadele veriyor. Kampanya kısa sürede bir milyon imzayı aşarak Avrupa Komisyonu’nun dikkatini çekmeyi …

OpenAI’ın yapay zeka cihazı davalık oldu

Yapay zekâ devi OpenAI ile iPod ve iPhone gibi ürünlerin efsanevi tasarımcısı Jony Ive’ın donanım girişimi io, geliştirdikleri yeni cihaz nedeniyle bir ticari marka davasının tarafı oldu. Google destekli bir başka donanım girişimi olan iyO, OpenAI ve io’yu marka ihlaliyle suçlayarak mahkemeye başvurdu. Davaya dair sunulan belgeler, OpenAI’ın planladığı ilk donanım ürünüyle ilgili bugüne kadar gün yüzüne çıkmamış detayları ortaya koydu.